1/8
All Technology News screenshot 0
All Technology News screenshot 1
All Technology News screenshot 2
All Technology News screenshot 3
All Technology News screenshot 4
All Technology News screenshot 5
All Technology News screenshot 6
All Technology News screenshot 7
All Technology News Icon

All Technology News

WeRaven
Trustable Ranking IconDipercayai
1K+Muat turun
17.5MBSaiz
Android Version Icon5.1+
Versi Android
1.9(26-12-2023)Versi terkini
-
(0 Ulasan)
Age ratingPEGI-3
ButiranUlasanVersiMaklumat
1/8

Perihal All Technology News

"Berita Teknologi" ialah apl yang sesuai untuk sesiapa sahaja yang ingin mengikuti perkembangan terkini tentang arah aliran dan perkembangan terkini dalam dunia teknologi. Apl komprehensif ini merangkumi segala-galanya daripada kemas kini perisian terkini dan pelancaran produk kepada analisis dan pendapat yang mendalam. Dengan antara muka yang mesra pengguna dan pelbagai kategori, "Berita Teknologi" menjadikannya mudah untuk kekal termaklum dan terhibur, tidak kira di mana anda berada.


Kategori Semua Berita ialah bahagian berita utama apl, yang meliputi berita teknologi terkini dari seluruh dunia. Sama ada anda berminat dengan pelancaran produk terkini, kemas kini perisian atau perkembangan industri, anda akan menemui semuanya di sini. Kategori Semua Berita dikemas kini secara berkala, memastikan anda sentiasa mempunyai akses kepada maklumat terkini.


Kategori Pengkomputeran adalah wajib dibaca bagi sesiapa yang berminat dengan komputer dan perisian. Bahagian ini merangkumi segala-galanya daripada pelancaran produk baharu dan kemas kini perisian kepada analisis dan pendapat yang mendalam. Sama ada anda seorang profesional dalam industri teknologi atau hanya seseorang yang berminat dengan perkembangan terkini, anda akan menemui cerapan dan maklumat berharga dalam kategori ini.


Kategori Rumah Digital ialah panduan komprehensif kepada trend dan produk terkini dalam teknologi rumah pintar. Daripada keselamatan rumah kepada automasi rumah, bahagian ini mempunyai semua yang anda perlu ketahui untuk mencipta rumah moden yang bersambung. Sama ada anda ingin meningkatkan keselamatan rumah anda atau ingin mencipta rumah yang lebih cekap tenaga, kategori Rumah Digital mesti dibaca.


Kategori Permainan mesti dibaca oleh semua pemain. Di sini anda akan menemui berita dan ulasan terkini dari dunia permainan video. Sama ada anda pemain permainan PC, pemain konsol atau pemain permainan mudah alih, anda akan menemui maklumat dan cerapan berharga dalam kategori ini. Daripada keluaran permainan baharu kepada ulasan dan analisis permainan yang mendalam, kategori Permainan mempunyai semuanya.


Kategori Mudah Alih merangkumi semua yang berkaitan dengan teknologi mudah alih, daripada telefon pintar dan tablet terkini kepada apl dan perkhidmatan mudah alih. Sama ada anda pengguna iOS atau Android, anda akan menemui berita dan ulasan terkini di sini. Kategori Mudah Alih dikemas kini dengan kerap, memastikan anda sentiasa mempunyai akses kepada maklumat terkini.


Kategori Media Sosial mesti dibaca oleh sesiapa sahaja yang berminat dengan trend dan perkembangan media sosial terkini. Daripada platform dan ciri baharu kepada petua dan helah untuk membina kehadiran media sosial yang kukuh, bahagian ini mempunyai semuanya. Sama ada anda seorang pemasar media sosial atau hanya seseorang yang suka mengikuti perkembangan terkini tentang aliran terkini, kategori Media Sosial ialah sumber yang berharga.


Kategori Fotografi & Tangkapan Video ialah panduan komprehensif untuk kamera, kanta dan peralatan tangkapan video terkini. Sama ada anda seorang jurugambar profesional atau hanya seseorang yang suka mengambil foto dan video, bahagian ini mempunyai semua yang anda perlu ketahui. Daripada ulasan dan perbandingan kamera kepada petua dan helah untuk mengambil foto dan video yang lebih baik, kategori Fotografi & Tangkapan Video mesti dibaca.


Secara keseluruhannya, "Berita Teknologi" ialah aplikasi komprehensif yang merangkumi semua perkembangan terkini dalam dunia teknologi. Dengan rangkaian kategori yang pelbagai dan antara muka yang mesra pengguna, aplikasi ini adalah pilihan yang tepat untuk sesiapa sahaja yang ingin sentiasa mendapat maklumat dan terhibur dalam dunia teknologi. Sama ada anda seorang profesional dalam industri teknologi atau hanya seseorang yang berminat dengan aliran dan perkembangan terkini, "Berita Teknologi" mempunyai segala-galanya yang anda perlukan untuk terus berada di hadapan.

All Technology News - Versi 1.9

(26-12-2023)
Versi lain
Apa yang baru-We’ve improved our interface even more!

Belum ada ulasan atau rating lagi! Untuk berikan ulasan yang pertama, sila

-
0 Reviews
5
4
3
2
1
Info Trust Icon
Aplikasi Bagus DijaminAplikasi ini lulus ujian keselamatan untuk virus, perisian hasad dan serangan hasad lain serta tidak mengandungi sebarang ancaman.

All Technology News - Maklumat APK

Versi APK: 1.9Pakej: com.alasmarcompany.tech.news
Keserasian Android: 5.1+ (Lollipop)
Pemaju:WeRavenDasar Privasi:https://weraven.com/privacy-policy-appsKebenaran:17
Nama: All Technology NewsSaiz: 17.5 MBMuat turun: 200Versi : 1.9Tarikh Diterbitkan: 2023-12-26 04:02:35Skrin Min: SMALLCPU yang disokong: x86, x86-64, armeabi-v7a, arm64-v8a
ID Pakej: com.alasmarcompany.tech.newsTandatangan SHA1: BC:BE:E7:83:52:2D:86:06:88:53:C7:14:3E:F3:9E:41:08:4B:A0:E0Pemaju (CN): www.appyet.comOrganisasi (O): AppYetLokasi (L): OakvilleNegara (C): CANegeri/Bandar (ST): ON

Versi Terkini All Technology News

1.9Trust Icon Versions
26/12/2023
200 muat turun17.5 MB Saiz

Versi lain

1.8Trust Icon Versions
7/9/2023
200 muat turun17 MB Saiz
1.7Trust Icon Versions
24/11/2022
200 muat turun18 MB Saiz
1.5Trust Icon Versions
15/1/2022
200 muat turun17.5 MB Saiz
1.4Trust Icon Versions
17/9/2021
200 muat turun17.5 MB Saiz
1.3Trust Icon Versions
9/7/2021
200 muat turun17.5 MB Saiz
1.2Trust Icon Versions
26/5/2019
200 muat turun17 MB Saiz

Aplikasi dalam kategori sama

Anda juga mungkin suka...